niedziela, 9 lutego 2020

WRACAM!

Korzystając z faktu, iż - nie wiem czemu, ale jestem pod wrażeniem - owa strona ma nadal zasięgi i dużo osób ją odwiedza, to informuję, że wracam!
Zeszły rok był... cudowny, ale ciężki jeśli chodzi o wenę. Ogromnie tęskniłam za pisaniem.
Ale koniec!
Dwa lata temu dałam radę pisać pomimo tak wielu przedmiotów szkolnych (21) i nadrabianiu, to teraz też dam radę. Zostały mi dwa miesiące szkoły. Cały luty, pierwszy tydzień marca, potem miesiąc praktyk, święta i matury. Dwa miesiące nauki, ale niezbyt ciężkiej. Nie mogę się poddać.
Właśnie kończę ferie, podczas których wzięłam się za pisanie, wagę (no ostatnio mi się przytyło >.>), włosy i teraz jeszcze zepnę dupę do nauki. Nie mam złego planu, więc mogę pisać w większość dni. Tak więc... wracam!
ZA TYDZIEŃ!
W NIEDZIELĘ!
POST NA BLOGU KONTYNUACYJNYM:


Do zobaczenia! NMBZW! <3

5 komentarzy:

  1. Cześć Hania, pamietam twoj blog microicediary, to jakos z 5 lat temu xD, jak leci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Dwa tygodnie temu go szukałam! XD
      Żyję, powolutku do przodu, przyjmując na klatę przeciwności losu.
      Jak Ci się powodzi?

      Usuń
  2. dużo sie zmienilo, maturka i szkola zdane, studia sie zaczely,(jestem 00' z tego co pamietam to ty 99'), jeszcze bez pracy ale no, powoli do przodu, kiedys spotkalem twoj blog na galactik football center, pod nickiem Banan1001, pamietam że serio dobrze sie to czytalo, ostatnio tam wszedlem z ciekawosci, i noom, nostalgiczne wspomnnenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zaszło nieporozumienie O.o
      Myślałam, że Hania się przedstawiła w komentarzu powyżej.
      No cóż, nie jestem Hania i ten blog to nie jej XD

      Usuń
  3. OWA strona, Tylka, OWA. TO SIĘ ODMIENIA

    OdpowiedzUsuń