poniedziałek, 7 lipca 2014

Urodziny Bloga *.*

 Kurde, kurde, kurde, kurde...*jak Ferdek Kiepski*. Wiem, że moja pamięć jest "genialna", ale może chyba być teraz, nie?(pisane... łohohohohohohoho... dawno temu w odległej galaktyce!)

Każdy uwielbia urodziny... to co? Blog nie może? Oczywiście, że może nawet te denne, jak ten. Wiem i nie zaprzeczajcie :3
 12 czerwca. Mogę uznać ją za wspaniałą liczbę, bo poznałam dzięki niej bardzo wiele, fajnych osób :)
Troszeczkę się zgapiłam od Haniack mam nadzieje, że mi wybaczy, ale ju to robię co innego zupełnie.
 Za racji tego, że minął już rok, chcę dać w tym poście takie, jakby polecenia (niestety nie umiem określić dobrze tego co wymyśliłam :D)bo, taka jedna osóbka sprawia, że ten blog będzie prowadzony jeszcze przez jeden rok, a nawet i więcej (: (Zadowolona?)

________________________________________________________

OCZEKIWANIA:

Napiszcie w komentarzu, czego oczekujecie w następnym roku.
Każde oczekiwanie jest dla mnie propozycją i daje to wiele pomysłów :)
Np.: Wojny, opisy bitew, uczuć itp.



NAJLEPSZE:

Napiszcie w komentarzu co według was, było moją najlepszą twórczością na tym blogu.
Możecie podać na przykład:
- Cytat (podać źródło cytatu) [można skopiować]

- Tytuł rozdziału lub One-shota
- Wątek z posta  (podać źródło wątku)



KRYTYKA:

Dla większość osób jest to najgorsze, ale dla mnie nie.
Każdy wyliczony przez czytelnika błąd, jest dla mnie nagrodą i wręcz o nie błagam.
Tu możecie się wypisać w komentarzu na temat:
- Ortografii                              - Opisy
- Interpunkcja                         - Dialogi
- Gramatyka                            - Inne
________________________________________________________

Jeżeli chcielibyście co innego napisać niż to co tu dałam, to śmiało ;D
Jeżeli znajdą się tu hejterzy to śmiało piszcie co myślicie, lecz wiedzcie, że mnie to w ogóle nie rusza. Bo przecież po co to czytacie, skoro Wam się nie podoba? O.o

Dziękuję wszystkim tym, którzy tracili... *widzi zły wzrok pewnej osoby* tracili poświęcili czas na czytanie tej o to alternatywnej, srarwarsowej historii napisaną przeze mnie :)

NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI! ♥

11 komentarzy:

  1. zrób coś o porwaniu ahsoki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co to za osoba się tam spojrzała źle na iebie. Ja cię w myślach sztyletowałam. U mnie roczek był 17 czerwca xD Ale wtedy to bardziej przejmowałam się naszym roczkiem :D Ja tam nie mam zastrzeżeń. Zrób, co chcesz. Najlepiej kogoś zabij, bo ostatnio mało trupów na tych wszystkich blogach, ale w moich planach jest wybicie połowy głównych postaci... Nic nie przeczytałaś. Obliviate. Zapominasz wszystko xD Wszystkiego najlepszego blogu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Notka; ogólnie całe opowiadanie czy może gadka w komach? Naprawdę nikt nie prosi Cię, byś musiał to czytać :) Nie mówię, że piszę idealnie i super, ale piszę bo są jakieś tam osoby, które to czytają.
      Rozumiem, że Ci się nie podoba. Nie każdemu musi :)
      Niech Moc będzie z Tobą

      Usuń
  4. Congrats, Kiwuś. ^^
    Mój blog (Chcę wierzyć.....) miał roczek w październiku xD Powiem, że jestem z Ciebie dumna, bo piszesz coraz lepiej i nie przejmujesz się negatywnymi komentarzami. Pamiętaj, że jeśli są takowe w dobrej wierze to tylko chęć pomocy Ci w poprawieniu czegoś, a jeśli są złośliwe to nawet nie ma co się nimi przejmować. Naprawdę. :*
    I na koniec trzy sprawy:
    1. Cytatu nie pamiętam, ale na sto procent pochodził z Anidali. Wiadomo, gdyż to ja. xD
    2. Podziel się chęcią do pisania. :< Moja gdzieś uciekła. :<
    3. Rozdział na Naver let me go... ;)
    Niem Moc będzie z Tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż... Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga my dear!!! Ja trafiłam tu prawie najpóźniej i to zupełnie przez przypadek,ale dzięki temu sama zaczęłam pisać o SW.(taaa.. Pomińmy to,że przez 2 miesiąca nic nie piszę). Ogólnie to nwm jak tu się wypowiedzieć... Hm... Myślę,że moje ulubione rozdziały to te Twoje pierwsze. Piszesz corazlepiej i tak.. hm... mroczniej? Tak to chyba dobre słowo. Życzę weny no i wszystkirgo tak ogólnie :)
    Sońka

    OdpowiedzUsuń