piątek, 19 sierpnia 2016

Cześć, pamiętacie?!

Hej haj helou, mysie pysie! XD
Pamiętacie mnie? Na pewno, to przeze mnie marnujecie swój czas xD
A pamiętacie kogoś takiego, jak Annie/Wikę?
Na pewno, bo znacie ją z galaxy of graphics, ale to nie o to chodzi.
Otóż... *wzruszająca historia lvl Kiwiś*
Wicia, moja kochana ciota, od września 2012 pisała Bloga "Przeszłość więzi nas w celach wspomnień".
Chyba do 2014... zniszczyła nam życie epilogiem XD
No, ale potem był jeszcze jeden i nie skończyła, ale...!
Po dwóch latach podniosła dupsko i pisze nowego bloga.
*Fanfary*
SZOK, NIEDOWIERZANIE, MILIONY PYTAŃ BEZ ODPOWIEDZI!
A, że ja z tym leniwym Kangurem nadal się koleguję, pilnuję ludzi, żeby nie kasowali buttonów
I pamiętam, że po Wiktoria pomagała mi i nadal pomaga w tym co robię teraz,
Że dzięki niej doszłam do czego doszłam...
To również ją wybiję (Też cię kocham XD)
Zapraszam na bloga Annie: (Klikajcie v)

A z wami się widzę za tydzień :*
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI! ♥
I miłego czytania bloga Annie :D 

5 komentarzy:

  1. Awww <3 dziękuję, mała <3 ;* to wiele dla mnie znaczy, też Cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U tej ślamazary już byłam i czekam na twój powrót :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ją pamiętam. Taaak, gdzieś w głębinach pamięci... była taka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam że akurat jestem w trakcie czytania tamtego bloga. A kiedy ty coś dla nas napiszesz? Już od dawna czytam twojego bloga i czekam na kontynuację z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by rzec, że dziś napisałam dwa rozdziały i trzeci i zarazem NAJWAŻNIEJSZY (147), właśnie kończę oraz jestem w trakcie pisania dość długiego one-shota :) Za równy tydzień opublikuję 141 rozdział, czyli w ostatnią niedzielę sierpnia :D Zawsze takie mam wakacje od bloga - w ostatnią niedzielę czerwca was żegnam, a w ostatnią sierpnia witam ^^

      Usuń