niedziela, 12 czerwca 2016

3 Urodziny Bloga

Moje maleństwo, dziecko (hehe) kończy dziś 3 lata!
W sumie fajnie, równo w niedzielę. Lepiej być nie mogło!
Stwierdzam, że ten blog, mimo błędów i dennego początku, jest moim życiowym sukcesem!
*wzruszyła się*
Tak wielu was tu było i odchodziło, najlepsi zostali :D
Z czasem zaczęłam się przed wami otwierać, co potwierdza teraźniejsza zakładka "Kiwi"
Był czas, kiedy tej weny nie było
Nie pojawił się rozdział
Ale.. ale może przejdźmy do statystyk na tę chwilę, co?
        Łączna ilość postów: 170
Ilość opublikowanych postów: 155 (łącznie z tym)
Łączna liczba rozdziałów: 143
Liczba opublikowanych rozdziałów: 138
Łączna liczba one-shotów: 15
Liczba opublikowanych one-shotów: 12
Wyświetlenia: 99861 (Na tę chwilę)
Obserwatorzy: 39
Ilość Komentarzy: 1129
Łączna ilość zmian wyglądu: 7 (łącznie z pierwszym)
Ilość błędów: Nieskończenie wiele :v
Ilość hejtów: 1, bo kogoś dedykacje wnerwiają xD
(ubdate posta o 20:53) Liczba wyświetleń: Równo po 3 latach, wybiło mi 100 000
Podziękowania:

Są osoby, które zostały, z którymi się zakolegowałam, więc wymienię ich na początku:
Jawa/Melonik/Ida - za 13 dni minie trzy lata jak się znamy. Ok, poznałam ją w necie, ale już dość przejechałam się na osobach z mojego otoczenia. Poza tym, nikt nie wie, co nam zgotuje los. W moim życiu pojawiła się Jawa i do tej pory jest, zna mnie najlepiej, spotkałyśmy się na żywo i twierdzę, że przyjaźń z internetu, pod względem przywiązania, jest lepsza. Jej obecność wiele pomaga, zwłaszcza pod koniec tamtego roku <3 I... wiem, że zostanie ze mną jeszcze długo. Muszę mieć świadka na ślub, nie? :D Dziękuję po raz... kto by to zliczał? <3
Sonia/Oswin Oswald - osoba... osoba dość dziwna, zakręcona, blond, kiedyś też ruda xD Poznałam ją we wrześniu 2013 roku i nadal jest, mimo że dwa razy straciłyśmy na jakiś czas kontakt, to możemy na siebie liczyć. Zwłaszcza w hejtowaniu Marlene King, która rozdupiła nam parring! xD Tobie też dziękuję... nie wiadomo który raz <3
Wika/Annie - mój komputerowy Picasso, kiedyś zwykła znajoma, od sierpnia 2014 roku bardziej się kolegowałyśmy, a od października już bardziej sobie ufamy. Bardzo mi kiedyś pomogła i nadal pomaga, wyleczyła mnie z dysortografii wraz z Jawą... i uczy mnie nadal :D Dzięki Ci... po raz... co ja kalkulator? xD Dzięki, znowu <3
Iga - nie mam z nią takich kontaktów jak z dziewczynami wyżej wymienionymi, ale jest świetna, lubię ją, uwielbiam jej styl pisania i dziękuję za każdą opinię i pomoc <3
Martyna, Margaret, Ala... z Martynką mijamy się na FB, Margaret wróciła, a Ala gdzieś przepadła :(, Magdę ostatnio poznałam i twierdzę, że będzie dobrą koleżanką :D
Dziękuję bardzo każdemu kto tu był, stracił poświęcił swój czas na czytanie tego xD I za każdą opinię, wytykany błąd :D
Do końca życia, 12 czerwca będę obchodzić hucznie. To nie jest tylko hobby, które stało się częścią mego życia, choć czasem je utrudnia. To jest również dar. To zmieniło moje życie na lepsze. Tak, blog, zwykła strona internetowa, ale uwierzcie - potrafi zmienić dużo. Nie żałuję żadnej spędzonej chwili na udzielaniu się na pisaniu.
TY! Tak, TY! Nawet jeśli się nie znamy i bywasz tu anonimowo, to wiedz, że w moim życiu Twoja obecność nie jest mi obojętna. Dziękuję Ci. I Tobie, i jeszcze Tobie. O! Tobie, ty przed monitorem, też! Tak, temu człowiekowi przed telefonem, również :D ♥
NIECH MOC ZAWSZE BĘDZIE Z WAMI!
DZIĘKUJĘ ♥ 

4 komentarze:

  1. A ja Ci powiem tak...
    Na blogu jestem mniej więcej od początku (chyba od 12 rozdziału?) Pamiętam jak byłam w szoku jeśli chodzi o Twoją historię a obie wiemy, że trafiłam na Ciebie przez czysty przypadek - szukając zdj do posta xdd
    No i co? Ja sama pisałam i pisze nadal. Czy ty stara dupo pamiętasz te cifffne komy? Te epitety jeśli chodzi o rozdziały? XD ja wiem,byłyśmy wtedy młode,ale no jednak xd
    I zaczęłyśmy ze sobą gadać... i gadać... i gadać... Aż nagle BOOOM przyjaźń xddd
    Tak bardzo jestem z Ciebie dumna (Sonia taki staruch xd)! Pomimo złamań,które,nie ukrywajmy,były nadal piszesz,nadal tego chcesz,nadal masz pomysły! Więc po prostu hands down i pokłony Ci się należą xd
    Życzę Ci nie zostania kalkulatorem i WENY jeżeli chodzi o takie magiczne zwroty akcji ^^ :*
    Kc <3
    NMBZT!
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną 3 raz w ciągu 3 dni jazda autobusem 2h... ale! KIWI, MOJA TY OPIEKUNKO! Wspomniałeś o mnie!!! ^^ ^^ ^^ ^^. Jak teraz to czytam to czuję się... mała xD W sensie... no chwila. Jak Ty zaczynałaś pisać to ja najprawdopodobniej lalalala po dworze całe dnie... ale Kiwi! Ja jestem taka głupia, że zapomniałam, kiedy są moje urodziny bloga XDD Nie, no, wiem, ze w lutym ale dokładnie to... dobra. Nic nie mówmy. Szczerze uwielbiam Twoje notki, a to coś się składa z jednej Wielkiej notki, więc to uwielbiam. Od razu przypomina mi się, jak nie odmieniłam Twojej nazwy na shoutbox u Wiki XDD
    To tyle, ja szczerze nie mam za bardzo co tu pisać, bo ja jestem... no mała. Ale jeszcze przyjdą czasy, kiedy Twój blog będzie miał 10 lat i ja będę starym czytelnikiem XDD Więc do zobaczenia. Powracam do grania w plants versus zombies, no bo co jest ciekawszego w podróży autobusem.
    NMBZT!
    Dziecinka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie powinnam to skomentować xD Faktem jest, że za dwie minuty końvzy się niestety przerwa i zaczyna WOS.
    Więc to będą szybkie podziękowania xD
    Też się cieszę, że jesteś <3
    *Dryyyyyn*
    Zdążyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego NAJ z okazji 3 urodzin

    OdpowiedzUsuń