czwartek, 1 września 2016

Suprajs!

Cześć wszystkim!
Znowu przybyłam z niecodziennym postem.
Podejrzewacie, że to reklama?
Nooo... wyjdzie w praniu, kiedy przeczytacie wytłumaczenie.
Historia na tym blogu weszła w punkt kulminacyjny.
Od 2014 mam chęć założenia bloga z opowiadaniami, One-shotami, które będą sobie liczyć najwyżej 2/3 części.
Jawa mnie zapytała o tematykę. Odpowiedziałam jej - przeważnie SW.
Dostałam pytanie, dlaczego nie chcę poszerzać horyzontów?
Chcę.
Po prostu chciałabym pisać one-shoty SW, ponieważ chciałabym trochę odbiec od mojego tematu, a EU jest bardzo rozbudowane i mam wiele możliwości.
"Z racji tego, że muszę się skupić na rozdziałach, nie mam zbytnio czasu na one-shoty", tak uważałam.
Wreszcie zdecydowałam się założyć bloga. Nie pamiętam kiedy to zrobiłam, chyba na początku tego roku. Nadałam tytuł, chowałam go, ustawiłam jako prywatny i skupiłam się na rozdziałach dochodząc do siebie.
Pod koniec roku szkolnego zdecydowałam, że powinnam już zacząć coś pisać, poprosiłam Wikę o szablon, w wakacje wpadłam na pomysł i... poszło.
Wtem zorientowałam się, że tu nie chodzi o czas!
Dwa one-shoty w wersjach roboczych leżą i kwiczą na tym blogu, w ogóle nieskończone.
Ba! Nawet wstępu nie zakończyłam!
Zorientowałam się, że chodzi o przestrzeń i przeznaczenie strony internetowej.
Od tej pory - wszystkie one-shoty (zwykłe, okolicznościowe), będą pojawiać się na blogu pt.:

(Tak, macie w to kliknąć xD)

Na który gorąco was zapraszam. Już czeka tam na was post.
Proszę o jakiś znak czy się wam podoba sam one-shot i pomysł bloga.
Jeżeli nie macie konta, dawać z anonima! :D
No to co...
Miłego czytania i do jutra! :D

1 komentarz:

  1. Iga wreszcie ma czas i bierze się za czytania xD Żeście mi teraz z Wiką walnęły po dwa wpisy, no nieładnie :p Ale przeżyłam, mój morderca za kierownicą nie zabił mnie ani przedwczoraj, ani wczoraj, więc tylko cieszyć się, że mogę się wziąć za czytanie. Co do Twojego nowego bloga... ja mam jakieś zaniki pamięci? Czy co? Bo coś mi mówi, że mi go pokazywałaś już... Ale ostatnio serio mam problemy z pamięcią, więc xD Dobra, biorę się za czytanie, a nie niepotrzebnie gadam
    KC, NMBZT :*

    OdpowiedzUsuń