środa, 18 września 2013

Rozdział 30


                                                               ~~Anakin~~

 -Lecieć na Shili musisz Mistrzyni. - powiedział Yoda. Wizyta z Shili została odwołana. Rano Separatyści zaatakowali rodzinną planetę Togrutan-Shili. Ahsoka stała spokojnie za Anakinem. Nie zbyt chciała lecieć na Shili, po za tym i tak leci na bitwę na Denovii będzie bardziej, obiecująca.  Na Denovi będzie Griveus. Ahsoce na myśl o tym Blaszaku z skradzionymi mieczami,jej braci i sióstr, chce się jej rzygać. Nagle obok Ahsoki pojawił się hologram Barriss. Togrutnka uśmiechnęła się promiennie na widok przyjaciółki. Mirialanka odwzajemniła uśmiech.
-Mistrzyni Offee-powitał ją Ki-Adi-Mundi.
-Witajcie Mistrzowie.-ukłoniła się z szacunkiem dziewiętnastolatka.
-Raport.-powiedział Coleman Kcaj.
-Niestety, na razie nie udało nam się dotrzeć do stolicy.-powiedziała Offee.
-Jak mają takiego dowódce to się wcale nie dziwię.-powiedział Anakin.
-Skywalker.-skarciła go Shaak Ti.
-Przepraszam. Ale ja przynajmniej kończę.-stwierdził Wybraniec.
-Pff.-przewróciła oczami Barriss.- Do twojego snu dodać w zestawie miękki materac i poduszkę, czy bez tego sobie poradzisz?-spytała.
-Ja się wcale nie dziwie, że jesteś wściekła.-odpowiedział jej Skywalker.
-Tak?
-Tak.
-No to dlaczego.
-Bo co godzinę krzyczysz do klonów: ,,Ręce do góry!Gacie w dół!Pieniądze na stół!"
-Gdybym tam była już byś nie żył!
-Żyłbym, bo mnie nie dogonisz i jesteś tak tępa, że nic nie umiesz.
-Nienawidzę Cię!-krzyknęła Barriss, z wściekłością.
-A nie mówiłem? Ja zacząłem i skończyłem. A Ona zaczyna i nie kończy.-powiedział Anakin z cwanym uśmiechem.
-Kto to jest "Ona"?-spytała z udawaną ciekawością Stass Allie.
-Ten Pasożyt co stoi za Agenem, obok mojej Padawanki.
-Anakinie-poprosił go Obi-Wan zbolałym a zarazem proszącym głosem.
-Dobra,dobra skończyłem.-powiedział Anakin i na serio nie odzywał się przez resztę posiedzenia. Barriss dwadzieścia pięć minut po kłótni, musiała iść przygotować wojsko z Zonderem. Anakin postanowił iść już do Padme, bo stwierdził, że nie jest już potrzebny w Świątyni. Poprosił Ahsokę szeptem by go kryła i poleciał swoim śmigaczem do Apartamentu Padme.
-Dzień dobry -powitał ją i pocałował czule.
-Dzień dobry -powitała go Amidala, kończąc pocałunek.-Wcześnie dziś.
-Wiem. I tak nie miałem co robić w Świątyni. Barriss wstąpiła na chwilę przez chologram. Było ciekawie-stwierdził z uśmiechając się i odkrywając zarazem swoje proste, śnieżnobiałe zęby.
-Znowu kłótnia.-bardziej stwierdziła niż spytała Senator.
-Tak.-potwierdził z uśmiechem Jedi.
-Jak Oni z wami wytrzymują?
-Kto jest ,,Oni"-pochwycił tekst Stass Allie Anakin.
-No Jedi, a kto niby?
-Cała Galaktyka.
-Ja się dziwię, że ona jeszcze nie wybuchła.
-Oj tam, oj tam.-powiedział Jedi i zaczął całować Padme namiętnie.

                                                        ~~Ahsoka~~

 Ahsoka siedziała przy jednym z ogromnych okien w Świątyni. Patrzyła jak wiele śmigczy przemierza Coruscant. Planeta-miasto zawsze ją zaskakiwała. Nie było tu łąk jak na Shili gdzie spędzała swoje wczesne życie. Anakin miał racje,pomyślała Togrutanka. Tu jest moje życie. Tu jest mój dom. Tu spędziłam najlepsze momenty swojego życia.  Tu mam przyjaciół którzy mnie akceptują. Dwóch braci, Obi-Wana i Anakina. Mistrz Plo, którego traktuje jak Ojca. Barriss jak siostre. Moje życie chyba nigdy nie mogło być lepsze. 

- Nie powinnaś, tak sama siedzieć. To oznaka, że czujesz się samotna. Lecz w twoim przypadku to nie może się zdażyć - powiedział kobiecy głos. Ahsoka obróciła się gwałtownie .
-Mistrzyni Secura!-powiedziała zdziwiona Padawanka.
-Gdzie twój Mistrz?-spytała Twi'lenka.
-Nie wiem. Jest dorosły, a ja nie. Jestem od niego młodsza, więc go nie sprawdzam.- Secura fuknęła rozbawiona.
-Nie podobne to trochę do ciebie.- Togrutanka przewróciła oczami.
-Może dlatego, że dawno nie byłam na bitwach.
-Możliwe. Oby wam się udało. Niech będzie z tobą Ahsoko.- po tych słowach Aayla odeszła. Tano znów została sama. Znowu wpatrywała się w Coruscant. Czuła, że pożegna się z miastem na długo. Moje życe... każde życie się zmienia Ahsoko. Ale najważniejsze jest by wybaczać. To właśnie zrobiłam. Ciekawe co z Ventress?

                                                       ~~Asajj Ventress~~

Szła spokojnie mrocznymi uliczkami poziomu 1313. Była trochę poirytowana, bo gdy pokazywała się w miejscach gdzie byli jacyś bezdomni idioci, była obrzucona ciekawym wzrokiem. Jakby nigdy nie wiedzieli ,że kobieta też może zostać Łowcą Nagród. Bezmózgowce. Kobieta i broń to dla was pomyłka. Nie wiecie co to jest być silnym. Gdybyście władali taką mocą jaką obdarzyło mnie życie, byście się kryli gdzie popadnie. Myślała Ventress. Nagle stanęła. Wyczuła, że ktoś o niej myśli. Posłała wiązkę mocy. Odnalazła ją. To była Ahsoka. Ventress mimo wszystkiego uśmiechnęła się.
_________________________________________________________________
DEDYK DLA WSZYSTKICH CZYTAJĄCYCH TE WYPOCINY!!... <3 ;**

11 komentarzy:

  1. Piękne!! Nie mam weny na kom, sorry...
    NMBZT!!
    Selene

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww, Anidala. ♥
    Jaram się tym, jak Anakin maszynami. *_*
    Aayla, czyżby się kochnęła? Mraau. :3
    Shili, Shili, jeszcze tylko pół mili.
    Rozdział boski i genialny, błędów prawie nie ma, poza językowymi, ale te mogę Ci odpuścić.
    Jestem z ciebie dumna, padawanie.
    Czekam na kolejny.
    NMBZT.

    OdpowiedzUsuń
  3. No! Wkońcu zmądrzałaś! I do jasnej cholery, po co Ci to było?!
    Świetny rozdział, najlepsza rozmowa...nie sorry! Kłótnia Anakin vs Barriss ;pp HAHA ja zacząłęm i skończyłem lol!!
    Ja także nie mam weny na koma, ale widząc kom Fallen zaraziła się hajem od Cb ^^. Tylko jara się Anidalą. ;p Niedługo zarazicie cała Galaktykę! NMBZT!! ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYPRASZAM TO SOBIE, TO JA BYŁAM PIERWSZA. XD

      Usuń
    2. Co pierwsza?? Zaraziłaś Galaktykę??
      To się zgadza, ale ja ją doprawiam xD

      Usuń
    3. No ta cholera mnie tym zaraziła!! :P
      I Anidalą i Anakinem bez Koszulki!!
      NMBZW!!<3 ;**
      Może zaczne pisać nn...*marzyciel*

      Usuń
    4. Eee? Kiwi... Zrobiłąm sb to co Ty (to po lewej) i weszłam w te linki i? Not found!? Wiesz co źle zrobiłam?

      Usuń
  4. Supcio :DDD
    Madzia mówi, że jak się rozkręcisz to nie możesz przestać :D
    Nie mam weny na koma.
    Projekt z przyrody mnie wykańcza (Chociaż jest o galaktyce."
    I znów kłótnia.
    Anidala <3
    Papa

    NMBZT


    Idka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanka to Kiwi: Robię sobie remont na moim blogu i mam gadżety chće dodać posty, te które ty masz na prawej stronie z Archiwum Świątyni Jedi =)) Kliknęłam dodaj gadżet co tam wpisać? Jakieś URL, nazwa nowej witryny. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, dzis jak przyjde z budy to poprosze brata zeby sciagnał. Potem napisze nr gg, a ten szajs zrobie pozniej . ;p

      Usuń