piątek, 4 października 2013

Rozdział 32

                                       
                                                           ~~Anakin i Ahsoka~~

 -Trzeba rozmieścić flotę w  lekkim zasięgu.-tłumaczył Anakin plan dotyczący złamania blokady Separatystów nad Denovią.- Ahsoka.-zwrócił się do padawanki Skywalker.
-Tak Mistrzu.
-Zaraz po wyjściu z nadprzestrzeni razem z bombowcami ruszycie na na flotę Grieveusa. Nasze krążowniki będą się zbliżać powoli. Gdy Ahsoka i Eskadra Niebieskich zaczną atakować ja i Szwadron Cieni im pomożemy. Admirale Yularen. Krążowniki zostawiam pod pańską opieką.

-Oczywiście Generale- odpowiedział mu Yularen.
-Chodź Ahsoka. Przygotujemy myśliwce i eskadry.-powiedział Mistrz i poszedł do hangaru, a Ahsoka tuż za nim.
-Ta wojna przedłuża się coraz bardziej.-zaczęła szesnastolatka.
-Wiem.-odpowiedział jej dwudziestojednolatek - Ale spokojnie. Wygramy ją.
- Z tobą na pewno Mistrzu.-powiedziała togrutanka i uśmiechnęła się. Mężczyzna (no wiecie xD) także się uśmiechnął i kiwnął głową. Gdy zeszli do hangaru myśliwce, były gotowe. Anakin i Ahsoka przedstawili plan pilotom eskadr. Jak zwykle klony były pogodne i nie martwiły się o to, że mogą umrzeć. Skywalkera i Tano bardzo bolał ten fakt. Ahsoka mimo to, że z nimi rozmawiała i żartowała to nie uważała to za nic zwykłego. To było trzy w jednym. Poznanie żołnierzy, dodanie otuchy i pożegnanie niektórych. Jedi bardzo to podziwiali. Kaminoanie zorganizowali to bardzo porządnie. Żołnierze Klony - żywe osoby które są po to by umrzeć przy następnej misji. Nieustraszeni. Bez planów na przyszłość. Tego nie da się opisać. takie myśli przechodziły przez głowy wielu Jedi.

                                                               ~~Ashla~~

  Togrutanka stała wraz z Katooni na uboczu w Pokoju Narad Wojennych. Przy konsolecie stały hologramowe wizerunki: Barriss, Kita Fisto, Ki-Adi-Mundiego i Admirała Yularena.
-Generał Skywalker przygotowuje 2 Eskadry do na lotu na flote Separatystów- wytłumacz Admirał. Anakin mówił, że to dobry żołnierz. Nie podważa nigdy jego zdania. Wyraża swój nie pokój co do planu wymyślonego przez Anakina i Ahsokę. Wzorowy Admirał. Tak. Zdecydowanie taki przydomek do niego pasował. Bez dwóch zdań.
-Admirale!-krzyknął ktoś z oddali do Yularena.-Wychodzimy z nadprzestrzeni.
-Na mnie czas-powiedział i ukłonił się Wullf.
-Życzę miłych łowów.-powiedziała Barriss.
-Dziękuje Generale.-odpowiedział jej żołnierz i jego hologram zniknął.
-To ja też już będę kończyć. Ja i Zonder mamy mnóstwo do zaplanowania.-powiedziała Offee.
-Oczywiście.-odpowiedział jej Windu.
-Barriss!-krzyknęła Ashla.
-Tak?
-Uważaj na siebie-dokończyła Katooni.
-Będę. Wy też!-przestrzegła je Mirialanka i jej hologram zniknął.

                                                               ~~Ahsoka~~

  Togrutanka biegła sprintem do hangaru ze swojej kajuty. W jej głowie kłebiło się wiele myśli. Los Denovi jak i innych planet leżyw rękach jej, Anakina i armii. Czuła się jakby znów miała czternaście lat. Jakby znów była togrutanką metr sześćdziesiąt. W jej głowie pojawił sie obraz z przeszłości. Zobaczyła Christophsis. Czuła to samo co wtedy gdy schodiła po rampie. Została padawanką Anakina Skywalkera. Miała brać udział w pierwszej swojej bitwie. Ahsoka potrząsnęła głową. Oddaliła wspomnienia na dalszy tor. Teraz musiała skupić się na walce i na planie, który wymyśliła ze swoim mistrzem. Nastoletnia Jedi zwinnie wskoczyła do myśliwca. Niech moc będzie z wami.życzyła im w myślach.

-Jak tam chłopaki?-spytała żołnierzy Ahsoka.
-Wspaniale komandorze.-odpowiedział jej jeden.
-Cieszę się.-odpowiedziała Tano.-Jedynka gotowa.
-Dwujka gotowa.-odpowiedział klon z tym numerem.
-Trójka gotowa.-odpowiedział następny i tak reszta aż do jedenastki.
-Cienie też gotowe Smarku.-poinformował ją Anakin.
-Co powiedział Admirał, gdy poinformowałeś go o tym, że że poprowadzisz Eskadry Cieni swoim myśliwcem?
-Powiedział, że to trochę nagina prawa, ale to ja tu rądze więc robię to co uważam za rozsądne.-powiedział Skywalker uśmiechając się przy tym.
-Admirał chyba jeszcze nie wie, że zmod...
-Generale Skywalker Komandorze Tano.-przerwał jej Yularen.-Słyszycie mnie.
-Tak słyszymy pana. Lecimy chłopaki.-powiedział Jedi.
-Wie czy nie?-spytała z naciskiem togrutanka.
-Nie wie. I o tym, że ty też masz także takie bajery również nie wie.-odpowiedział jej Mistrz.
-Dobra i może to będzie lepiej. Chłopaki formujemy szyk!-rozkazała dziewczyna.

                                                               ~~Barriss~~

 Szybciej Obi-Wanie. Nasze siły zbrojne opdają.Myślała zaniepokojona Barriss OffeeObi-Wan Kenobi miał przylecieć jej pomóc. Separatyści wygrywali, a młoda Mistrzyni i jej wojko nie dawali rady. Zonder był bardzo zmęczony. Troska Offee była znimimalizowana o pięćdziesiąt procent. Jako uzdrowicielka mogła uzdrowić większą połowe dolegliwości czy ran. Była wyposażona w większą część leków niż normalni Jedi. Uzdrowiciele dostawali kryształy, które służyły do uleczana najpoważniejszych przypadków. W każdym batalionie i legionie były klony, które zostały wyszkolone w leczeniu ran. Bycie w wojsku od opieką doświadczonego uzdrowiciela, to mniej więcej takie szczęście jak służyć rozkazom Anakina Skywalkera, Obi-Wana Kenobiego i Ahsoki Tano. Jedi poczuła drzenie w mocy.

-Nareszcie!-powiedziała uradowana Barriss. Po chwili na niebie krążyły kanonierki Bataliony 212 wraz z Obi-Wanem na czele. Zonder zawył wesoło, a klony wiwatowali walcząc. Kanonierki wylądowali za blaszakami Separatystów. Kenobi i jego żołnierze wyskoczyli z kanonierki i zaczeli rozwalać droidy. Trwało to tylko krótką chwilę.
_______________________________________________
Okeeey...no to jest. Teraz czekam na komy od bandy <33
Dedyk dla:
Melonika- za to, że jest i za to, że mnie wspiera i za to, że nie wiem jakim cudem, ale od początku roku jesteśmy w tym samym czasie na gadu. Magia! xD


Wiki- za ten wczorajszy pomysł przez który do dzisiaj mam bekę! *rotfl*

Mati- za te spamy u Wix xD "Ja chce jeszcze raz!"(cytat ze Shreka)


Selene- za to, że jest i chcę jej poprawić chumor <3


NMBZW!<3;*

17 komentarzy:

  1. YAY!!! Rozdział jest: bisty,ciasteczkowy,malinowy,kukurydziany,miedziany,złoty,srebrny,szmaragdowy,szafirowy,diamentowy,brylantowy,godny królowej Elżbiety II!!!
    Sorry nie mam weny na kom... :(
    NMBZTPKM!!!
    Selene

    OdpowiedzUsuń
  2. Uchh, ortografia, młody padawanie. ORTOGRAFIA. To boli, raniąc moje oczy, naprawdę, proszę - popracuj nad nią, od razu będzie przyjemniej.
    Choć rozdział jest bardzo dobry - bez zbędnych dialogów, opisów itp. Czekam na kolejny i jestem ciekawa jak im pójdzie misja. Mam nadzieję, że Skywalker ucierpi fizycznie, uwielbiam ludzkie cierpienie. Z niecierpliwością wyczekuję następnego.
    Niech Moc Będzie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fallen ty sadysto! :DDD
    Dobra dobra ja bym tam ich wszystkich zabiła... No może nie Ahsoki tylko ją trochę poraniła najlepiej poturbowała i jeszcze żeby przeszła na CM. A Anakin niech dostanie wstrząśnienia mózgu. I coś sobie złamie...
    Rozdział świetny itd...
    Skomentowałabym wczoraj, ale:
    1. Byłam na telefonie.
    2. Była 21 coś.
    3. Nie chciało mi się i nie miałam weny.
    4. Miałam ochotę pozabijać kilku ykhym kilkudziesięciu... No dobra kilkuset! Ludzi w grze od mojego brata (Z czego połowa ludzi to duchy)
    5. Yyyy... Chciałam napisać pięć punktów, ale nie wiem, co napisać.
    Nie obchodzą mnie błędy ortograficzne chociaż je widzę. To jest fuszka Wiki i jej nie będę pracy odbierać :DDD

    Kończę.
    NMBZTIZTZPIZWŁIDZDCITPTN.

    Dzięki za dedyk!

    Wiem, że to Magia! No bi niby co innego! My Friend. Niech moc będzie z tobą i niech cię ciemna strona nie zwiedzie tak jak zwiodła mnie i wielu Jedi przed tobą padawanko Ahsoko Tano. Pozdrów Chazera!

    Atari Orgeen.

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. Ja nie mam już pojęcia, co jest w tym skrócie.
    PS2. Wejdź na gadu bo się nudzę.
    PS3. CZY potrzymać was w niepewności, co się dzieje z Atari i Elektrą i zorganizować rozdział z Ahsoką, Chazerem i Mirleą?
    PS4. I tak, tak zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  5. DAnKE!! Za dedykt! Nie wiem co mam kurczaki pieczone, napisać!!! Rozdział jest lepszejszy od pozostałych!!! Może wyjątkowa wena??!! Czyżby żelki i Anakin bez koszulki na chwile Cie opusciły? 0o NieeeWIERZE1!!!!!!! Loolll!!!!
    Dawać mnie tu bitweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sory czytam zajefajna książke i caly czas sie smije, nie wiem co mi dzis odwala, oprocz dobrego humoru1!!!!!
    Ja cem jeszcze raz!!!!!!!!!!!- glupi tekst kolegi zaraz po tym jak napisal poprawe z matmy!!!!
    NMBZt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mati. Brak żelków i Anakina bez koszulki było zbyt piękne by mogło być prawdziwe xD
      Ukłony? Nie co ty. Wiesz komu możesz dać ukłony? Anakinowi :3 xD
      Ulalala...odwala mi JEJE! xD

      Usuń
    2. Pfff...Anakinowi? Za to, że rozwali Republikę? Wolę oddać hołd Tb lub Ahsoce, za to, że w idealnym momencie opuściła Zakon. ^^

      Usuń
    3. Co do Anakina mam inne plany ^-^

      Usuń
  6. Zrób tak, żeby Ashla była padawanką Ahsoki. W końcu są tej samej rasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest propozycja czy rozkaz? Mam inne plany :) Przekonacie sie jeszcze *zaciera rączki*

      Usuń
    2. Nie!! Ahsoka sama jest Padawanem!! I tak ma byćć!!....*uśmiecha się słodko...i krzyczy: ja wcale nie zbiłam tego wazonu!!!*

      Usuń
    3. Spokojnie. Ty nie wiesz jakie tu rzeczy będą się dziać! Czekaj cierplwie. Szkoda że nie masz gadu :(

      Usuń
    4. No spoko :)
      Weź ja weszłam na swój profil na blogger i tam miałam hagnouts i wyszukałam cb. i coś ci wysłałam zobacz czy masz może jakieś wiadomości ;)

      Usuń