poniedziałek, 22 lipca 2013

Rozdział 24


                                                                    ~~Ahsoka~~

Manaan.Na tej planecie walczyłą Ahsoka,Anakin,Cin Drallig,Bene i Whie Marleaux.Ahsoka i dwójka Padawanów walczyła wraz z batalionami z 501 i 634 Legionu i zgrupką rzołnierzy z 212 Batlionem Szturmowego.Walczyli już dość długo.Fives,Boil i Coric wlaczyli u boku Bene i Whie a Ahsoka wzięła sierżanta Igreta.
-Fives! razem z Boilem utrzymujecie pozycje!Coric ty i pięciu ludzi idziecie ze mną!-rozkazała Ahsoka.Coric
i pięciu ludzi poszli za nią i schowali się.
-Ile mamy granatów jonowych?-spytała ich.
-Dwadzieścia jeden.-powiedział jeden Klon.
-Dla każdego po trzy.Wdrapiecie się na górę za pomocą lin i zrzucimy na blaszaki granaty.-powiedziała.
-Tak jest Komandorze!-krzyknęli.Żonierze wdrapali się za pomocą lin na szczyt ściany i przykucneli przy brzegu.Ahsoka zaraz po nich wskoczyła wspierając się mocą na górę.
-Na trzy.-powiedziała gdy wszyscy dostali granaty i zaczęła od liczywać na palcach-Raz...dwa...trzy!-po sygnale zrzucili granaty.Po automatach przeszły niebieskie strumienie co oznaczało wygraną.Ahsoka uśmiechnęła się i zeskoczyła na dół.
-Nieźle!-pochwalił ją Fives.
-Dzięki kiedyś cię naucze,może nawet wcale.-i wybuchli śmiechem.-dobra trzeba się skontaktować z Mistrzem Kenobi albo Skywalkerem.

                                                                   ~~Anakin~~

Znowu.Jak ja was nienawidzę!,krzyczał w myślach na Separańskie blaszaki które właśnie rozwalał.Jasna cholera!Dlaczego zawsze ja?Co wy sobie myślicie?Że się sklonuje?No tak!Anakin Skywalker najlepsz,Anakin Skywalker wszystko zrobi,Anakin Skywalker wszystkie planety od Separańców wyswobodzi!Co ja?Nieśmiertelny?Tak szczerze wolałbym być teraz z Padme a nie się z wami użerać! Już Barriss mnie wnerwia mniej od was!Głupia Idiotka przynajmniej wie kiedy przestać mnie denerwować a nie jak wy!Barriss,zwrócił się do przyjaciółki w myślach,Lecz się na nogi bo na głowe już za późno.Już po Kraytach ,nic Ci już nie pomoże!Haha!Skąd mi się to bierze?Ahsoka się wścieknie.A...mam to gdzieś!Ty się lepiej martw o to by Steela cię na strzępy nie rozerwała,bo jest wściekła.I to bardzo!,teraz już myślał do swojej Padawanki.Ha!Swoją wściekłością rozwali całą Republike!Gdzie tam Republikę!?Galaktykę!Haha!Aa... tam.Przepołowi się ją na pół.Jedną część do Lazurowego Anioła,a drugą do Delty Ahsoki i będzie jak ulał.A jeszcze jak Saw się wścieknie z tego powodu to będzie jeszcze lepsza zabawa!Jak się na mnie żuci,to go ciachnę w szerz i znowu po połóweczce.Przyśpieszenie jak Talala!Mi durnowate myśli chyba nosem wlatują jak wciągam powietrze,albo mi od te wojny na mózg pada.Lepiej nie,bo będę głupszy od Barriss.JASNA CHOLERA! SKYWALKER OGARNIJ SIĘ W KOŃCU!SKUP SIĘ IDIOTO!MYŚL!

                                                                ~~Padme~~

Padme siedziała w swoim biurze pracując nad jedną ustawą.Na biurku leżały sterty holo dokumentów .Nagle ktoś zapukał do drzwi.
-Proszę-powiedziała Padme.Do jej biura weszła jej przyjaciółka Barriss Offee.
-Hej-powitała Mirialanka Padme.
-Hej-Padme wstała i podeszła do Barriss a następnie ją przytuliła.-Ciesze się ,że cie widzę.-powiedziała i oderwały się od siebie.
-Ja też.Mam nadzieje ,że nie przeszkadzam.
-Nie.Pisze ustawę ale mam jeszcze cztery dni by to napisać.
-Może lepiej żebyś to skończyła jeszcze jutro albo pojutrze.Jeszcze Anakin wróci i nie będziesz miała czasu-następna osoba która wiedziała o małżeństwie sławnego Jedi Anakina Skywalkera i ważnej Pani Senator Naboo Padme Amidali.Barriss dowiedziała się od Ahsoki.Wyczuła już kiedyś pewną fascynacje do pewnej osoby i rozszyfrowała ,że to Padme.Później nawet wyczuła od Ahsoki pewną wiedzę o tym.Gdy się dowiedziała,zareagowała tak jak Ahsoka.Czyli była zszokowana ale do Rady nie poleciała.Następnie poszły do Padme jej powiedzieć.Akurat był tam Anakin.Barriss przysięgła że nie powie nikomu o tym.Barriss i Ahsoka były bardziej zaufane niż Obi-Wan.Tak myślała Padme.One w przeciwieństwie do nie go nie poleciały do Rady się poskarżyć.To były przyjaciółki.Dooku też wiedział,ale nie ujawnił nic jeszcze Galaktyce.Wolał osobiście szantażować tym Anakina.
-Spokojnie dam rade,zdążę.-powiedziała Padme.
-Jak ty z nim wytrzymujesz?-spytała Offee
-Barriss proszę-powiedziała do niej zmęczonym a zarazem proszącym głosem.
-Dobra,dobraprzestane
_____________________________________
Dedyki dla:Idki<3,Wiki,Des i IgusS
POZDROWIENIA Z WAKACJI !
NMWIZPBZW!!<3;*

6 komentarzy:

  1. Aff <3 Przemyślenia Anakina... Cudowne <3 A ja go tak kochammm.
    Rozdział jest bajeczny, po prostu twórczy, przecudny, wspaniały, znakomity, suuuuper!!!!
    "Jak ty z nim wytrzymujesz?"- Też się Barriss zastanawiam <3
    Ale dlaczego taki krótki???
    Dobra, dobra ważne, że jest...
    A oczywiście loff Ahsoka i ta wojna. I blaszaki też są spoko... <3
    Ale ja nie zrozumieć tego: NMWIZPBZW.
    Aaa! Już rozumiem!
    Niech moc, wena i zajebiste pomysły będą z wami. Czy to po części nie jest moje? :DDDD
    NMBZTZTZPIZWŁ. HA TEGO NIGDY NIE ROZSZYFRUJESZ!
    To czekam na nastepny :DDDD

    PS. Jestem pierwsza!!!!


    Idka

    OdpowiedzUsuń
  2. *zaciera łapki i skupia się na pisaniu*
    Ahsoka sierżant...prymitywny plan, Smarku. Wymyśliłabyś coś bardziej złożonego... bo zginiesz marnie na tej wojnie!
    Anakin...*facepalm* Skup się człowieku, nie jesteś sobą! Nie jesteś moim zajebistym, przystojnym Anakinem, tylko jakimś rozproszonym dzieciakiem! :c Wracaj, stary, bo tęsknię! ♥
    Barriss wie? Jasna cholera, coraz bardziej jej nie lubię. -.- Taa, zdecydowanie wcale jej nie lubię. ;___;
    "Jak ty z nim wytrzymujesz?" -Pfff, nie znasz się Barriss. On jest najbardziej zajebistym i najprzystojniejszym bohaterem w Galaktyce! <33 Po prostu nie da się go nie kochać, a ty jesteś jakaś nienormalna, skoro nie widzisz jego uroku. *.*
    Ogólnie mi się podoba, ale ORTOGRAFIA. :P
    Czekam na kolejny.
    NMBZT.
    PS Błagam Cię, wyłącz weryfikację obrazkową... ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbisty,mam nadzieję ze nadal bedziesz tak fajnie pisac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który rozdział Ci sie najbardziej podoba?
      Mi u cb 4:)<3;*
      Jak tak popatrzeć to najlepszy był 17 u mnie:D
      Tylko że nie pamiętam z kim gadałam wtedy przez gg z Wiki czy Idką?A może z dwoma?*pogrążona w rozmyśleniach*

      Usuń
    2. Tak szczerze to wszystkie.A najbardziej...to nie wiem bym musiała wszystkie jeszcze raz przeczytać ;p

      Usuń