wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 25


                                                                ~~Ahsoka~~

-Nie powinno cie tu w ogóle być!Ani ciebie ani Offee- krzyczała ludzka blondynka na Ahsoke w Sali treningowej.-Jesteście pasożytami i tyle!
-Nie wiesz przez co przeszłyśmy-powiedziała Ahsoka.
-Nie wiem.Założę się wszystko obie uknułyście.-Ahsoce poleciały łzy z oczu.Anakina przy niej nie było bo był z Padme a Obi-Wan ma następną misje.
-Co?To nie prawda!-krzyczała Ahsoka.
-Prawda!
-Nie prawda!-krzyknął dziewczęcy głos.Do Sali treningowej weszła szesnastoletnia Dathomirianka.Ahsoka poznała od razu swoją przyjaciółkę z dzieciństwa.Nie widziały się od czterech lat.
-Atari Orgeen.-powiedziała blondynka.
-Deturi,kope lat.Przez całe cztery lata miałam odpoczynek od twojej prymitywnej osobowości.Wygląda na to,że skoro mnie nie mogłaś już obrażać to wzięłaś sobie na celownik moją przyjaciółkę.
-Gdy byś tu była dwa miesiące temu to byś wiedziała o co mi chodzi.-powiedziała Deturi.
-Wiem co się stało dwa miesiące temu.Zostaw ją w spokoju!
-Nie!Nie będziesz mi rozkazywać!-krzyknęła Deturi na Atari.Dathomirianka pociągnęła Ahsokę za rękę i wyszły z Sali przegnitej osobowością Deturi.
-Wszystko w porządku?-spytała Atari Ahsoke.
-Tak-powiedziała Ahsoke i przytuliła Atari.-Tak dawno cię nie widziałam Ati.
-Wiem stęskniłam się za tobą.-powiedziała Orgeen.-A no właśnie-powiedziała odrywając się od Togrutanki.-Może się pochwalisz kto jest twoim mistrzem bo mój nic nie chce powiedzieć.
-Anakin Skywalker.-powiedziała Ahsoka bez uczucia przewracając oczami.
-Żartujesz.
-Nie.Mistrz Yoda mnie do niego przydzielił po trzech tygodniach poi jego pasowaniu na Rycerza.
-Chodźmy.-powiedziała Atari.

                                                        ~~Barriss~~

Barriss obserwowała trening swojego soleańskiego Padawana Zondera.Mimo zasad co do Miarlian,że mistrz musi mieć Padawana tej samej rasy co Mistrz,Barriss dostała zgodę na szkolenie Zondera.
-Hej-powiedziała Ahsoka za plecami Barriss.
-Hej-powiedziała Barriss i przytuliła siostre.
-Barriss poznaj Atari Orgeen moją przyjaciółkę z dziecinstwa.-przedstawiła Dathomirianke Tano.
-Hej.-przywitała ją Offee
-Hej.-odpowiedziała Orgeen
-Jak sobie radzi.-spytała Ahsoka o Zondera.
-Dobrze.-odpowiedziała Mirialanka.-Tylko,że dziś rano była bujda.
-Podejrzewam o co poszło.-odpowiedziała Ahsoka
-Myślisz,że mu zniszczę życie?-spytała Barriss.
-Nie.Jesteś bardzo dobrą Mistrzynią.Dużo razy się mną opiekowałaś i Anakin zawsze mnie zostawia pod twoją opieką lub Mistrza Plo- odpowiedziała.
-Mogłabym się wtrącić?-spytała Atari.
-Jasne.-odpowiedziała Barriss.
-Ahsoka powiedziała ,że Mistrz Skywalker zostawia ją pod twoją opieką.-zaczeła Ati.
-Tak.Jest moim przyjacielem.
-Więc poproście go żeby zrobił trening i jemu i Ahsoce naraz.Wtedy jego dokuczliwi koledzy zobaczą,że bycie twoim Padawanem jest super.
-Dobra jesteś.-powiedziała Ahsoka.
-Zaraziłam się od ciebie-odpowiedziała Ahsce i wszystkie trzy wybuchły śmiechem.

                                                     ~~Ashla i Katooni~~

Ashla i Katooni biegły korytarzem i robiły gwiazdy,salta,szpagaty i jeszcze dużo podobnych.Ashla od godziny nie miała gipsu na lewej ręce którą złamała podczas zgromadzenia na Ilum.
-Ciekawe kiedy będziesz budować swój miecz?-zaciekawiła się Katooni.
-Chciałabym jak najszybciej.-powiedziała Ashla.
-Wiadome mi jest jedno.
-Co?
-Że pójdzie Ci lepiej ode mnie.
-Tobie też dobrze poszło i nie mów głupot!
__________________________________
Dedyk dla:Idki,Wiki,Des.,IgusS,Martyny Woźniak

Dobra spowiadam się:
Dwa tygodnie temu chciałam zawiesić bloga.Od tego zrąbanego pomysłu odciągneła mnie Idka.Może cie jej dziękować za to.Iduś jak pisałam do ciebie sms-a o tym czy moge wdrążyć Atari do mojego opowiadania to myślałam,że sie pojawi dopiero gdzieś w 50 rozdziale a nie trzy tygodnie po spytaniu.Juhu!Anidala chyba będzie w następnym rozdziale.
Teraz Idka pobawisz się w Sherlocka Holmesa i rozszyfruje ten o to kod:
KITZTMZCKMTMTŻMPWMJWŁ<3;*Miłej zabawy!:D<lol2>
NMBZW!<3;*

6 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczęło, aczkolwiek trochę się pogubiłam. xDD Kłótnia, no ładnie... yee, bo Anakin jest the best. *^* I nie pyskuj. :3
    Barriss ma padawana? O_o Szybko poszło. xDD
    Pfffffffffffffffffff. Anakin is the best Master FOREVER! *foch* *______* And sexi. xDD
    Czekam na kolejny i na Anidalę. ♥
    NMBZT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wiedzieć na co foch?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeeee... nadrabiam trochę xD Nie mam za bardzo kiedy czytać... (czyt. Albo Wika jest drosna, że jej nie odpisuję albo mnie gdzieś wywożą)
    Ej, blondi! Wara od Ahsoka, bo zaraz wparuję tam ze stadem gołębi!!
    Jestem ciekawa tej przyjaciółki z dzieciństwa... :D
    Rozdział mi się podobać... AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Syrena wyje!!! Chwila ile sygnałów... *odlicza* Jeden!! Zaraz... Co oznaczał jeden, bo nie pamiętam... xDD
    Dobra, dobra... Jestem wykończona sprzątaniem pokoju... Sprzątaniem czyli opróżnianiem... I to dosłownie!!
    Ale jutro dadzą mi młotek. Strzeżcie się stare mable. ]:->
    Dobra kończę :D
    NMBZT
    + Idka, powodzenia z szyfrem xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idka ma za swoje ona też mi takie daje szyfry tylko krótsze a ten za wszystkie:3

      Usuń
  4. Claire Parker nie spamuj bo to okropne. Ok. Kochaam!!! I znam rozwiązanie szyfru! *Niewinne oczka trzylatki*Ykhym*Niewinne oczka trzyletniej Atari* :DD
    O nie!!! Usunęłam sms z wyjaśnieniami!!!!!!
    Głupia ja.
    Nocia suuuper! Nie wiedziałam, że Atari pojawi się tak szybko. I spisała się świetnie. Hmm. Ciekawi mnie co się stanie w następnej notce i jak się wszystko potoczy.
    U mnie dopiero po wakacjach bo mam zupełnie pustą głowę. Nawet nie pamiętam jak się mnorzy ułamki dziesiętne przez liczbę całkowitą!!! I jak ja miałam tą piątkę z matmy na koniec???

    NMBZTZTŻJIŻSZMPNDINZCZSTDMKITZTKITZTKDINKNCZUNIZTŻKROSWMNŻSNZIPNGTIPCIAMBKDPSDTTR.
    i ROZSZYFRUJ TO!!!
    *ZŁOWIESZCZY ŚMIECH*.


    Idka, Atari, Melonik *****

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż... rozdział jak zwykle świetny... tylko niezbyt ogarnęłam początek, ale z moją logiką, to krucho ostatnio.
    Ty nie zawieszaj bloga! Zawieszenie to najgorsze co bloggerowska natura wymyśliła! >.<
    I takie pytanie... zrobisz zakładkę SPAM? Byłabym wdzięczna.

    Pozdrawiam!
    Judith
    ps. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Za to też byłabym wdzięczna xD

    OdpowiedzUsuń